Mobil Eğitici Uygulamalar 2024’te Küresel Çapta 3,9 Milyar Kere İndirildi

Eğitimde Dijital Oyunların Önemi Artıyor

Çocukların erken dönem öğrenim süreçlerinde dijital oyun ve uygulamaların rolü giderek büyüyor. OECD’nin ‘Education at a Glance 2024’ raporuna göre, üye ülkelerde 2 ile 8 yaş arasındaki çocukların yüzde 73’ü dijital oyunlarla öğrenme deneyimleri yaşıyor. ABD’de ise çocukların yüzde 76’sı düzenli olarak dijital oyunlar kullanıyor.

Eğitici oyunlar özellikle tablet ve mobil cihazlarda tercih ediliyor. Bu oyunlar, çocukların bilişsel ve motor gelişimine katkı sağladığı için ebeveynler tarafından tercih ediliyor. Otsimo CEO’su ve Kurucu Ortağı Zafer Elcik, ebeveynlerin içerik seçerken kullanım süresine de dikkat etmeleri gerektiğini vurguluyor.

Dijital Eğitim Uygulamalarında Büyüme Trendi Devam Ediyor

Data.ai’nin 2024 yıl sonu raporu, eğitici mobil uygulamaların dünya genelinde yüzde 18 artışla toplamda 3,9 milyar kez indirildiğini gösteriyor. Bu uygulamaların yüzde 65’i 2-8 yaş arası çocuklar için tercih ediliyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, dijital ortamların çocukların gelişiminde önemli bir rol oynadığını belirterek, Spin Master ile geliştirdikleri Crayon Club uygulamasını tanıtıyor.

Çocukların Gelişimine Katkı Sağlayan Eğlenceli İçerikler

Çocuklar haftada ortalama 5-10 saat dijital uygulamalarda zaman geçiriyor. Bu nedenle içerik kalitesi büyük önem taşıyor. Otsimo CEO’su Zafer Elcik, içeriğin kaliteli, etkileşimli ve eğlendirici olmasının gerekliliğine dikkat çekiyor. Özellikle oyun tabanlı eğitici uygulamaların çocukların gelişimine olumlu katkı sağladığı belirtiliyor.

Türkiye’den Sektörde Başarılı bir Örnek: Crayon Club

Spin Master ve Otsimo iş birliği ile geliştirilen Crayon Club uygulaması, 2-8 yaş arası çocuklar için özel olarak tasarlandı. Uygulama, çocukların yaratıcılıklarını özgürce ifade edebilecekleri 300’den fazla boyama sayfası sunuyor. Ayrıca uluslararası çocuk güvenliği standartlarına uyumlu olarak geliştirilen uygulama, ebeveynler ve eğitimciler tarafından da beğeniyle karşılanıyor.

Çocuklara Sağlıklı Dijital Deneyim Sunan Crayon Club

Otsimo CEO’su Zafer Elcik, Crayon Club’ın kullanıcı odaklı yaklaşımıyla çocukların kaliteli ve güvenli dijital deneyim yaşamasını sağladıklarını belirtiyor. Uygulamanın basit arayüzü, çocukların rahatça kullanabilmesini sağlarken, ebeveynlerin de güvenle kullanmasını sağlıyor. Crayon Club, dijital eğitim sektöründe önemli bir konuma sahip olarak öne çıkıyor.

Hesap Aç, 1.000 TL Kazan. BYBIT TR’ye Şimdi Üye Ol. Reklamdır
Kaynak: Haberler.com / Teknoloji

Related Posts

Galaxy Z Fold 6 rakibi vivo X Fold 4 için geri sayım: Neler sunacak?

vivo, katlanabilir telefon pazarındaki çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Çinli üretici, bu kapsamda yakında X Fold 4 modelini piyasaya sürecek. Son gelişmeler ise telefonun teknik özellikleriyle ilgili yeni detayları gün yüzüne çıkardı. Peki …

Yeni güncellemeyle gelen büyük sürpriz: PlayStation 5’e retro dokunuş!

PlayStation 5’in yeni güncellemesi, nostalji ve modern teknolojiyi bir araya getiriyor: Retro temalar ve “Audio Focus” ses özelliği, bu güncellemeyi kullanıcılar için oldukça çekici hale getiriyor.

Intel’in yapay zekalı işlemcileri, beklenen ilgiyi görmedi!

Intel’in yapay zeka odaklı yeni nesil işlemci stratejisi, beklendiği gibi güçlü bir talep yaratamadı. Meteor Lake, Lunar Lake ve Arrow Lake mimarilerine sahip yeni işlemciler, kullanıcılar tarafından yeterince ilgi görmedi. Intel’in yapay zekalı …

YOU, final sezonu ile izleyicilerde buluştu!

Netflix’in psikolojik gerilim dizisi YOU, beşinci ve son sezonuyla 24 Nisan 2025’te izleyiciyle buluştu. Penn Badgley’nin canlandırdığı Joe Goldberg karakteri, bu sezonla birlikte ekranlara veda edecek. Tüm bölümler aynı anda yayınlandı. YOU, final …

Motorola Razr 60 ve 60 Ultra tanıtıldı: İşte özellikleri ve fiyatları

Motorola, yeni katlanabilir akıllı telefonlarını tanıttı. Razr 60 ve Razr 60 Ultra isimli modeller, tasarım, ekran, performans ve yapay zeka gibi alanlarda önemli yükseltmelerle geliyor. Motorola Razr 60 Ultra özellikleri Razr 60 Ultra …

NASA, uzayda ilk kez tek başına dolaşan karadelik keşfetti

NASA, uzayda ilk kez tek başına dolaşan bir kara delik keşfettiğini duyurdu.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir